perjantai 16. marraskuuta 2012

harmaa villakangastakki

Huomasin alkuviikosta bussin ikkunasta bussipysäkillä naisen, jolla oli päällään aivan ihana vaalean harmaa villakangastakki. Tästä takista on tullut minulle nyt pieni pakkomielle, sillä olen lähes varma, että tarvitsen ehdottomasti samanlaisen takin! Minulla on kyllä tällä hetkellä täysin hyvä musta villakangastakki, mutta kun vaalea väri olisi niin paljon piristävämpi tuolla ulkona, kun on muuten niin synkkää ja pimeää. Ja sitä paitsi musta takkini on lyhyt, kun taas hieman pidempi lämmittäisi mukavasti. Ja minulla on samanvärinen (aivan ihana) harmaa laukkukin jo olemassa.. Kyllä näitä syitä ainakin riittäisi! :)

Selailin pikaisesti keksimäni nettikaupat läpi harmaiden villakangastakkien varalta, ja tässä löytämäni saldo:


Kuvassa siis Promod:n Officers Winter Coat (100€), Mangon Wowen Wool Coat (70€), Mangon Coat with Tab Fastenings (130€) sekä Zaran Wool Military Coat (119€). Mitäs ootte mieltä? Noissa jokaisessa on jotain kivaa ja klassista, mutta en nyt vielä klikannut mitään ostoskoriin. Toivoisin takin kuitenkin olevan suhteellisen yksinkertainen, mutta siinä saisi olla jokin juju. Mutta onneksi olen menossa huomenna joulushoppailemaan, josko sitä piipahtaisi katsomassa itsellekin jotain..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti